wordsinmylife

Alla inlägg under oktober 2011

Av Saga - 31 oktober 2011 12:04

Hejsan!

Hittade sladden i min skolväska! Haha wierd...

Så nu kmr lite "Halloween-bilder"!


Jag vill inte avslöja för mycket vad jag ska ha på mig för smink och kläder ikväll så jag visar bara ögonen!


Före:

 


Efter:

 

  

 Kanske inte jättefina bilder precis...


Puss & Kram  

Av Saga - 30 oktober 2011 16:08

Hej! Jag tänkte lägga upp lite Före-Efter/Halloween smakprovbilder eftersom jag ska på en Halloween-fest imorn!  

Men sen letade jag efter min överförningssladd och den e typ borta! Dampar 

Aja, finns så mycket annat som är viktigare så...

Men jag kan försöka beskriva!

Ansiktet:

Vitt smink i hela ansiktet


Ögon.

Svart kajal som vi sen "suddade ut" med en tops

Mascara(som jag faktiskt aldrig har haft på mig!?)


Munnen.

Läppglans(jag orkade inte ha läppstift av någon anledning)


Hår:

Tuperat med lite hårspännen(okej 3!) här och där


Kläder:

Svart

Svart

Svart


Ska leta lite till så det kmr säkert bilder senare!


Puss & Kram  

Av Saga - 30 oktober 2011 15:00

Här är lite olika smileysar jag hittade när jag kollade igenom vilka som fanns.

 

Några som man tänker: varför är den med här???:

  En vattenmelon???

  Ser inte ens vad det är ju...

  Snigel...hmm...i sammanhanget jag var långsam eller? 

   ...

  ???

 och några till som jag inte orkar lägga upp nu


 Puss & Kram    

Av Saga - 30 oktober 2011 14:58

Nu såg jag mamma i den där filmen!!!!!! Hahahahahahaahahahah Va kul! 

Det va bara det...


Puss & Kram   

Av Saga - 30 oktober 2011 14:23

Hejsan! Som ni ser på rubriken så kollar jag på en film!

Men inte vilken film som helst...det är en film som mamma var med i när hon va typ...25 kanske???  

Men den är lite konstig just nu... huvudpersonen har typ ett band som uttalas lesånnkomplättå...och den typ hackar också...haha.

Kan inte mamma va med snart...??!!

Den här filmen e trååååååååkig! Ska nog spola fram lite! Jag vet...tråkigt inlägg! 

                         

Puss & Kram  

Av Saga - 28 oktober 2011 19:02

Hej!

Jag undrar om nån skulle kunna tänka sig att göra länkbyten???

Det skulle vara väldigt kul! Kommentera så svarar jag och sen är det bara att köra!!! Hahaha jag skäms ju över mig själv...vad pratar jag för språk?? 


Puss & Kram    

Av Saga - 28 oktober 2011 16:13

Hejsan! Jag kollade på musikvideos nyss för att jag inte hade nåt att göra och då kom jag på att jag kunde lägga upp några videos som är "roliga" att titta på. För på vissa känner jag "Ja, den här låten är ju bra så jag kollar på den!" Och sen e den vääääääääääääldigt tråkig. Vet inte riktigt vrf jag sa det...haha


Här e några:


Swagger Jagger Cher Lloyd



Alice Avril Lavigne


One Less Lonley Girl Justin Bieber(inte hans bästa låt precis men men videon e kul)


Who Says Selena Gomez


 

Kommentera vilken ni tycker är bäst!


Puss & Kram

Av Saga - 28 oktober 2011 15:14

Hejsan! Jag kollade igenom massa bilder på datorn som jag har tagit och jag insåg att jag hade fotat väääääldigt mycket ögon, både mina egna och andras! Så här kommer några av dem(verkligen några av dem)! Dom som är suddiga är tagna med mobilen. Kan ni gissa vilka som är mina? Kommentera!

Nr 1.   Jag vet...den e suddig



Nr 2. Suddig igen! 




Nr 3.  



Nr 4.    


 Nr.5



Puss & kram!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Vilken kategori är bäst?
 Bilder
 Dagens låt
 Dagens musikvideo
 Film
 Kläder
 Jag
 Musik
 TV
 Videos
 Allmänt(alla)

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards