wordsinmylife

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Saga - 9 december 2011 19:31

Kolla:

 

Kolla bilden i mitten! Min ögon ser skitläskiga ut ju!!



P&K

Av Saga - 9 december 2011 19:17

Hej hej!

Idolfinal tonight! okej 40 min men vem bryr sig?!

Hejar på Amanda!!! Men Robin e också bra men...

haha jaf e lite flummi

bhvllfcvcltcgtcxdfxiersxrkcvlh. höjcgucgfygfxdftyfghfcgytfcghhgsfgnhgutgfvkgcfhjjo
iölkojkjhggfvnijtdrfvjjk!Q1!




C ya!  

Av Saga - 9 december 2011 18:34

Hej hej! Tog lite bilder på Pizap och jah använde alla effekter...

Första:

Andra:

 

   Vilken effekt va bäst tyckte ni???


C ya in the next inlägg   

Av Saga - 9 december 2011 18:14

Failade bilder men orkar inte byta...



 
Av Saga - 9 december 2011 17:29

 Hej hej!

Just nu sittar jag och lyssnar på denna låt:


Aja idah så tränade vi på luciatåget(som ska va på tisdag) som 5:orna har varje år på Kulturama!  

Vi tränade i typ 6 timmar. 9.00 - 15.00 fast egentligen skulle vi ha slutat 14.00

Nyss så försökte jag hitta texten till vers 6 i den här tipp tapp låten... and i find it!!!!

Såhär går den  :

Nu till lekar! Glada skrattet klingar, skrattet klingar,
runt om granen skaran muntert svingar, muntert svingar.
Tipp tapp, tipp tapp, tippe-tippe-tipp-tapp,
tipp, tipp, tapp.


Hahah...juste, den som blev Lucia är(vi röstade inte, vi lottade):

Sofia!!!

Och "reserv" blev Martina!!!

Och dom som fick sjunga solon är:

Rebecca

Alice R

Julia

Amanda

Mira

Dom är så jävla bra azzå!!!

Man typ döööör!!!! Ärligt!

Juste Pontus fick ett solo också glömde det.  

När vi sjunger stämmor så är jag alt!

Det är så fint med stämmor!! Och det är jättekul att sjunga stämmor, men jag har lite problem med det eftersom dom flesta är sopraner...så då kommer jag liksom in på deras stämma...

Jag får träna hemma i helgen!  

Det jag tkr är lite jobbit med Lucia tåget är att man ska ha levande äkta riktiga real ljus...Jag är ju rädd för eld!!!!! Och så ska man ha utsläppt också så jag får paniktankar om att mitt hår och mitt tärnalinne(?) ska brinna upp... (det är en brandman)

Jag vet, jag är skum...


Se ya in the next inlägg!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Vilken kategori är bäst?
 Bilder
 Dagens låt
 Dagens musikvideo
 Film
 Kläder
 Jag
 Musik
 TV
 Videos
 Allmänt(alla)

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards